Verzenden & Retourneren

Hoe werkt de verzending?

Wij verzenden wereldwijd vanuit ons warehouse in Nederland. Voor alle zendingen in Nederland hanteren wij daarom géén verzendkosten. Daarnaast hanteren wij de volgende regel: Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden.

Voor overige landen gelden er verzendkosten tussen de €3 – €50 euro.
De levertermijn is 2 tot 5 dagen voor bestellingen binnen Europa, afhankelijk van uw land. Voor bestellingen uit Australië, Rusland, Canada en de VS kan dit tot 14 werkdagen duren. Let op: als je je bestelling niet binnen 6 (Europa) of 14 (Wereldwijd) werkdagen hebt ontvangen, neem dan contact op via info@thousandtravelmiles.nl. We kunnen nagaan waar je bestelling zich bevindt.

Waar is mijn bestelling?

Je ontvangt een e-mail wanneer jou order is verzonden met PostNL briefpost of van onze leverancier DHL, wanneer je pakket is verzonden. Controleer je spambox als je geen e-mail hebt ontvangen.

Volg je pakket met de Track & Trace code via de website van DHL. Je vindt deze code in de e-mail die je ontvangt wanneer je pakket ons magazijn heeft verlaten.

Er is iets mis met mijn bestellen, wat nu?

Soms kan het voorkomen dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Mis je een artikel van je bestelling of is het artikel dat je hebt ontvangen beschadigd, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Vermeld je klacht en ordernummer, zodat we je nog sneller van dienst kunnen zijn. Wij lossen het probleem zo snel mogelijk op en gaan samen met jou op zoek naar de juiste oplossing.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We kunnen je bestelling alleen annuleren of wijzigen als de bestelling nog niet klaar is gemaakt voor verzending.

Als je op dezelfde dag meerdere bestellingen hebt geplaatst, proberen wij altijd om deze bestellingen samen te verzenden. We kunnen je bestellingen alleen combineren als de bestelling nog niet klaar gemaak voor verzending. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat vinden wij heel vervelend om te horen, maar je hoeft je geen zorgen te maken: je hebt 14 dagen bedenktijd. Voldoen de artikelen aan ons retourbeleid, dan kun je jouw bestelling binnen twee weken na ontvangst naar ons terugsturen. Om je bestelling te retourneren, raden we je aan naar je plaatselijke pakketpunt te gaan. Hier kan je jouw bestelling laten retourneren naar het volgende adres:
Thousandtravelmiles
Plaggenweg 25
1406 RW, Bussum
Nederland
Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en -kosten. Deze kosten kunnen per verzendpartij en land verschillen. Vergeet niet om je ontvangstbewijs te bewaren, totdat je order volledig is terugbetaald.

Laat je ons wel even weten via info@thousandtravelmiles.nl dat je het artikel retour stuurt? 
Wanneer we je retour hebben ontvangen betalen wij je zo snel mogelijk terug, uiterlijk 14 dagen na ontvangst. Terugbetalingen worden uitgevoerd via de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Controleer deze betalingsmethode. 

Heb je andere vragen? Stuur een mail naar info@thousandtravelmiles.nl

Moet ik mijn retourzending met een track & trace code verzenden?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Daarom raden wij je aan om jouw pakketje te voorzien van een track & trace code. Het versturen van jouw retour via brievenbuspost, waarbij je geen track & trace code krijgt, is op eigen risico. Voor (de kosten van) de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.

Kan ik een artikel ruilen?

De bestelde artikelen kunnen niet worden omgeruild voor een ander artikel. Wil je toch graag een ander artikel? Dan raden wij je aan om het gewenste artikel direct te bestellen voor een snelle afhandeling. Je kunt in de tussentijd je aankoop retour sturen. Wanneer je geretourneerde artikel voldoet aan de voorwaarden, krijg je het aankoopbedrag terug. 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Onze retourvoorwaarden zijn simpel maar belangrijk voor elk item dat je retour stuurt. Voldoen de geretourneerde artikelen niet aan deze voorwaarden, dan kunnen we jouw retourzending helaas niet verwerken. Wij behouden het recht om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangstdatum.
  • Je bent als klant verantwoordelijk voor de retourkosten. 
  • Producten dienen in originele staat te zijn en te voorzien van originele labels en etiketten.
  • De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat worden aangeleverd.
  • De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikerssporen.

Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht en er is een cadeau en/of gratis product aangeboden door ons, dien je de volledige bestelling, inclusief het cadeau, te retourneren. Mocht je onder het drempelbedrag komen en het gratis artikel niet retourneren, dan wordt de reguliere verkoopprijs van het retourbedrag afgetrokken. Twijfel je of je het cadeau ook terug moet sturen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.