Veel gestelde vragen

FAQ - Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Wij zijn er om te helpen.

We hebben de meest gestelde vragen hieronder beantwoord (plus wat extra!), maar mocht je nog steeds hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op via info@thousandtravelmiles.nl of via Whatsapp. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling op jullie website?

Stap 1. Winkelwagen
Kies jouw favoriete items op onze website. Heb je alles gevonden wat je zocht? Klik op het winkelmandje in de rechterbovenhoek en controleer of de artikelen correct zijn toegevoegd. Hierna kan je doorgaan met afrekenen.

Stap 2. Checkout
Bij het afrekenen vul je jouw factuur- en verzendadres in. Als je een account hebt, log dan eerst in zodat je persoonlijke gegevens automatisch worden ingevuld. Zorg ervoor dat je alle details controleert voordat je doorgaat. Klaar? Klik op ‘Bestelling plaatsen’.

Stap 3. Check je bevestigingsmail
Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je een overzicht van de door jou bestelde artikelen. Je kan je bestelling nog wijzigingen of annulering, zolang deze nog niet is voorbereid voor verzending. Heb je vragen of opmerkingen, stuur ons een mail of neem contact met ons op via de whatsapp knop. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

We kunnen je bestelling annuleren of wijzigen zolang deze nog niet is klaargemaakt voor verzending. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om wijzigingen of annuleringen door te geven.

Welke betaalmethode accepteren jullie?

Er zijn 5 manieren om online te betalen:

  • iDeal
  • Creditcard: Mastercard, Visa & American Express
  • Apple Pay
  • Klarna – betaal nu
  • Bancontact

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt en verzonden?

Als je op een werkdag vóór 17:00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. De levertijd voor bestellingen binnen Europa varieert van 2 tot 5 dagen, afhankelijk van het land van bestemming.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig aankomt?

Er kan soms iets misgaan bij een bestelling. Als je een artikel mist of een beschadigd item hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Om je snel te kunnen helpen vragen we je om je klacht en ordernummer direct door te sturen. Samen zoeken we dan naar de beste oplossing!

 

Worden mijn persoonlijke gegevens veilig opgeslagen wanneer ik een bestelling plaats?

De informatie die we nodig hebben om je bestelling te verwerken, wordt veilig bewaard en alleen gedeeld met derden die betrokken zijn bij de levering van onze Thousandtravelmiles producten. Dit delen gebeurt uitsluitend als het noodzakelijk is voor het verwerken van je bestelling. We behandelen alle persoonlijke informatie met de grootste zorg en in overeenstemming met de toepasselijke wetten, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Je vindt alle informatie in ons privacy statement.

 

Verzending en Levering

Wat zijn de verzendopties die jullie aanbieden?

Voor zendingen werken we samen met PostNL of DHL zodat wij de snelste levering kunnen garanderen.

Let op: Als je bestelling niet compleet is, als een artikel beschadigd is, of als je een verkeerd product hebt ontvangen, meld dit dan binnen 72 uur na ontvangst. Na deze periode kunnen we verzoeken mogelijk niet meer in behandeling nemen.

Wat zijn de verzendkosten en hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Voor overige landen brengen wij verzendkosten in rekening. Deze kosten variëren afhankelijk van het land van bestemming. Tijdens het afrekenproces kun je zien welke verzendkosten van toepassing zijn op jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling volgen nadat deze is verzonden?

Je ontvangt een e-mail zodra je pakket is verzonden. Controleer je spambox als je geen e-mail hebt ontvangen. Je kunt je pakket volgen met de Track & Trace-code via de website van de verzendpartij. Deze code vind je in de e-mail die je ontvangt zodra je pakket ons magazijn heeft verlaten.

Als je bestelling per brievenpost wordt verstuurd, ontvang je hiervan een melding. In dat geval kun je je pakket niet volgen.



Bieden jullie internationale verzending aan?

Wij bieden op dit moment verzendingen aan in Nederland, België en Duitsland. Binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Voor overige landen brengen wij verzendkosten in rekening. De prijs varieert van €2,99 voor een brievenbuspakketje tot €4,99 voor een pakket zending. Tijdens het afreken proces kun je zien welke verzendkosten van toepassing zijn op jouw bestelling. Heb je hierover vragen? Neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de verwachte levertijd aankomt?

Indien jouw bestelling niet binnen de verwachte levertijd aankomt, raden we je aan om de Track & Trace-code via de website van de verzendpartij te controleren. Als je jouw bestelling niet binnen 5 werkdagen hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij kijken graag met je mee!

Bieden jullie opties voor levering aan huis, afhaalpunten of andere bezorgmethoden?

Ja, we bieden verschillende bezorgopties, waaronder levering aan huis, afhaalpunten en andere bezorgmethoden. Tijdens het afrekenen kun je het gewenste afleveradres invoeren.

Let op: Niet alle PostNL of DHL locaties zijn afhaalpunten. Controleer van tevoren of het PostNL- of DHL-punt waar je je bestelling naar toe wilt laten sturen, wel als afhaalpunt dient. Indien dit niet het geval is kan jouw bestelling zoekraken en zijn wij genoodzaakt om een zoekopdracht te laten uitvoeren bij de verzendpartij. Dit kan soms weken duren, waardoor jij je product veel later ontvangt.

Ruilen en Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben en hoe werkt dit?

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat vinden wij heel vervelend om te horen, maar je hoeft je geen zorgen te maken: je hebt 30 dagen bedenktijd. Voldoen de artikelen aan ons retourbeleid, dan kun je jouw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Om je bestelling te retourneren, raden we je aan naar je plaatselijke pakketpunt te gaan. Hier kan je jouw bestelling laten retourneren naar het volgende adres:

Thousandtravelmiles
Plaggenweg 25
1406 RW, Bussum
Nederland

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en -kosten. Deze kosten kunnen per verzendpartij en land verschillen. Vergeet niet om je ontvangstbewijs te bewaren, totdat je order volledig is terugbetaald. Laat je ons wel even weten via info@thousandtravelmiles.nl dat je het artikel retour stuurt?

Wanneer we je retour hebben ontvangen betalen wij je zo snel mogelijk terug, uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst. Terugbetalingen worden uitgevoerd via de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Controleer deze betalingsmethode.

Heb je andere vragen? Stuur een mail naar info@thousandtravelmiles.nl of neem contact op via whatsapp.

Hoe lang heb ik de tijd om een product te retourneren na ontvangst?

Voldoen de artikelen aan ons retourbeleid, dan kun je jouw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst naar ons terugsturen.

Bieden jullie de mogelijkheid om producten te ruilen?

Bestelde artikelen kunnen niet worden omgeruild voor een ander artikel. Wil je toch graag een ander artikel ontvangen? Dan raden we je aan om deze te bestellen en het ontvangen product te retourneren. Wanneer je geretourneerde artikel voldoet aan de voorwaarden, krijg je het aankoopbedrag terug. 

Kan ik digitale producten ruilen of retourneren?

Nee, digitale producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Omdat digitale producten direct na aankoop beschikbaar zijn, is het niet mogelijk om deze te ruilen of terug te sturen. Als je technische problemen ondervindt of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Moet ik het product in de originele verpakking retourneren?

Ja, het product moet in de originele verpakking worden geretourneerd. De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in de originele staat worden aangeleverd. Als de verpakking ernstig beschadigd is of ontbreekt, kan dit van invloed zijn op de verwerking van je retourzending. Zorg er daarom voor dat het product zorgvuldig wordt ingepakt voor retour. Voor meer informatie, raadpleeg onze retourvoorwaarden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg na het retourneren van een product?

Wanneer we je retour hebben ontvangen betalen wij je zo snel mogelijk terug, uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst. Terugbetalingen worden uitgevoerd via de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen. Controleer deze betalingsmethode.

Heb je andere vragen? Stuur een mail naar info@thousandtravelmiles.nl of neem contact op via whatsapp.

Reviewbeleid

Wat zijn jullie review richtlijnen?

Bij Thousand Travel Miles zijn de reviews afkomstig van echte klanten die onze producten hebben gekocht en gebruikt. We streven ernaar om je op een eerlijke manier inzicht te geven in de ervaringen van anderen met onze producten.

Richtlijnen

  1. Bescherming van privacy: We plaatsen geen reviews met persoonlijke of privacygevoelige informatie.
  2. Moderatie van reviews: Alle reviews worden beoordeeld op taal- en spellingsfouten en het gebruik van gepast taalgebruik voordat ze worden gepubliceerd.
  3. Toevoegen van negatieve reviews: Zowel positieve als negatieve reviews worden gepubliceerd, zolang ze voldoen aan onze richtlijnen.
  4. Betrekking op product: Reviews moeten gerelateerd zijn aan het product zelf en niet aan de service- of verzendprocedure.
  5. Geen gesponsorde reviews: We betalen niet voor review plaatsingen of bieden geen kortingen aan in ruil voor reviews.
  6. Geen klant van Thousand Travel Miles: Reviews van personen die geen account hebben of geen bestelling hebben geplaatst, worden niet geaccepteerd.
  7. Relevante inhoud: Reviews moeten relevant zijn voor het gekochte product en mogen geen verwijzingen bevatten naar andere websites voor eigen promotie.

Niet-plaatsingscriteria:

  • De review voldoet niet aan de bovengenoemde richtlijnen of we vermoeden dat dit het geval is.
  • De review gaat niet over het bestelde product.
  • De review is niet in het Nederlands geschreven.
  • De review bevat foutieve informatie.
  • De review richt zich voornamelijk op prijs, service of verzending.
  • De review verwijst naar concurrentie of bevat eigen promotie.
  • De review bevat een URL.

Review uitnodigingen door derde partijen

We werken samen met externe partners om algemene reviews voor onze webshop te verzamelen, die bij elk product worden weergegeven. Alleen klanten die een Thousand Travel Miles product hebben gekocht, krijgen een e-mail.



Hoe kan ik een review schrijven?

Hoe kan ik een review schrijven? 

Om een review achter te laten bij het product dat je hebt besteld, moet je eerst een account aanmaken. Volg de onderstaande stappen om een account aan te maken op onze website:

Stap 1  

Klik rechtsbovenaan op het “Mijn account” logo. Hierdoor kom je op de inlogpagina.

Stap 2 

Heb jij al een account? Log dan direct in. Heb je nog geen account? Ga dan verder naar stap 3.

Stap 3 

Vul bij de registratie een “Gebruikersnaam” in die je graag wilt gebruiken. Deze is later eventueel aan te passen.

Stap 4

Vul hierna je e-mailadres in. Dit is het adres waar je alle informatie ontvangt omtrent je bestelling of onze nieuwsbrief.

Stap 5  

Vul hierna een sterk wachtwoord in.

Stap 6

Hoera! Je hebt nu een Thousand Travel Miles account aangemaakt. In dit account zie je al je bestellingen en heb je de mogelijkheid om een review achter te laten bij het product dat je bij ons hebt gekocht.



Waar bestaat een review uit?

Een review bevat vaak verschillende aspecten. Denk hierbij aan je eerste indruk van het product bij ontvangst, de nauwkeurigheid van de specificaties zoals vermeld op de Thousand Travel Miles website, en natuurlijk of het product aan je verwachtingen voldoet en zijn beschreven functie.

Hoe schrijf ik een positieve review?

Een positieve review gaat verder dan simpelweg zeggen “Dit product is geweldig”. Om duidelijk te maken waarom je tevreden bent met een product van Thousand Travel Miles, kun je bijvoorbeeld je gevoelens beschrijven bij eerste gebruik van het product, beoordelen of het product overeenkomt met de beschrijving, bekijken of het materiaal aan je verwachtingen voldoet, en vaststellen of het product effectief is in zijn gebruik.

Waarom zou ik een review schrijven?

Het schrijven van een review is een manier om je persoonlijke ervaringen te delen met andere klanten. Door je bevindingen te delen, kun je anderen helpen bij hun aankoopbeslissingen en wellicht waardevolle tips delen om het product optimaal te gebruiken. Alle feedback is welkom!

× Hoe kunnen we je helpen?